Strony

czwartek, 10 kwietnia 2014

Świąteczna zabawa - kategoryzacja

Już od dawna zbierałam się do zorganizowania jakiejś zabawy związanej z kategoryzacją. Coś na poziomie 2 ;) Zanzi uwielbia wszelkie zadania typu znajdź parę, połącz takie same, pokaż wszystkie czerwone itp. Szukałam czegoś trudniejszego. Stanęło na selekcjonowaniu papierowych pisanek. Niestety nie mając kolorowej drukarki wzięłam do rąk twardszy papier kolorowy, farby i nożyczki. 



W zanadrzu mam też jajka żółte. Daję to możliwość czterech kół i jeszcze większej ilości możliwości. Tylko muszę jeszcze znaleźć coś, co stworzy nam żółte koło :D

Wszystkich jajek jest 100, po 25 z każdego koloru. Z tyłu będą ponumerowane. Zanzi będzie miała dodatkowe zadanie, poukładać je w odpowiedniej kolejności. 

2 komentarze:

  1. ślicznie dopasowane :)
    czuję się oszukana, bo nie ma tu jednego posta, któego nie doczytałąm... hmmmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszłam do wniosku, że ten post to nudy ;)

    OdpowiedzUsuń