Strony

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Zabawy z klockami

Ostatnio zostałam posiadaczką siatki z klockami w kształcie figur geometrycznych. Z początku wydawało mi się, że to takie nic. Zanzi w sumie zna już nazwy figur. Później w moje ręce trafiły plansze z obrazkami, na których można je układać. Po jednej stronie są kolorowe, po drugiej czarno białe, trudniejsze. Taka zabawa Zanzi bardzo się spodobała. 


Zaczęłam więc szperać w internecie i trafiłam na karty z liczbami, literami i szlaczkami do wydruku, za darmo :) http://www.confessionsofahomeschooler.com/blog/2013/07/free-1-20-pattern-block-cards.html
oraz ze zwierzętami http://www.prekinders.com/pattern-blocks/


A że nadeszły święta wyciągnęłam wydrukowane darmowe kartki z bazgrozeszytu, związane tematycznie z Wielkanocą i lekko je zmodyfikowałam, tzn. długopisem odrysowałam kształt klocków :)




Był jeszcze mazurek, ale na razie Zanzi nie miała czasu go układać. Trochę przesadziłam z ilością zabaw związanych ze świętami :) Dobrze, że za rok będą jak znalazł :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz