Strony

niedziela, 23 lutego 2014

Stemple z zakrętki od butelki

Zanzi oglądała wczoraj bajkę o chłopcu, który kąpał się w wannie z pianą. Dziś rano z rozmarzeniem wspominała jak fajnie się bawił bańkami. Stąd też pomysł na rysunek wanny.


Następnie wręczyłam Zanzi niebieską farbę i pędzel, aby namalowała trochę wody płynącej z kranu. 


Potem wyjęłam nakrętkę po butelce. Pokazałam jak można ją maczać w farbie i już po chwili usłyszałam, teraz JA, teraz JA!


Po kilku minutach wanna zapełniła się pianą a Zanzi zaczęła recytować wierszyk o małpie w kąpieli. Już rozumiem dlaczego musiałam go w ostatnim tygodniu czytać ze sto razy...


Jako, że po chwili usłyszałam prośbę o inne kolory, a wanna przypadła mi do gustu, stworzyłam szybko chłopca puszczającego bańki. Jak widać nie jestem rysownikiem z zawodu, ale Zanzi na prawdę zupełnie to nie przeszkadza :P



Eksperymentowałyśmy również z rolką po papierze toaletowym, ale Zanzi mocno ją ściskała i stawała się owalem.


Sam pomysł chłopca jest żywcem ściągnięty z książeczki: "Przedszkole żyrafki", tyle tylko, że tam zatrudnili profesjonalnego rysownika ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz